tisdag 31 juli 2012

En Ny Familjemedlem

I helgen som var hade jag fått ett tips av min mammas kusins sambo, att deras granne hade kattungar. Då jag berättade för henne att saknaden efter katt har blivit större på mej sedan min Lotus blev påkörd tidigare i våras. Samt att dessa katter är Norsk Skogskatt, den rasen bara älskar jag!!!

Så igår var jag till Ilsbo och kollade på kattungarna. Men såååå gudomligt söta de var alltså.
De hade två kullar, en på 3 veckor och en på 1 vecka. Jag fastnade för en i den äldsta kullen, en ljus beige/röd med lite vitt i. Men på vägen hem så tänkte jag även på den gråa katten.
Väl hemma på kvällen så blev det att jag ringde och bokade den oxå.

Men nu till mitt dilemma, vad katterna ska heta?!?
Har du som läser min blogg något namnförslag??
Jag vet tyvärr inte än om det är hona eller hane, så alla förslag välkomnas...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...